26. toukokuuta 2010

Vänner för livet

Noniin eli toivomuksen mukaan postaan nyt mun kavereista, mul ja Elinal on aika paljon yhteisiä kavereita mut ei s emitään :)
Eli mun koulukaverit olen tuntenut tosi tosi kauan, Natua olen tuntenut 6v saakka , Marien , Liinan ja Yaden tutustuin 3. luokalla kun päästiin samalle luokalle, Natun kanssa olen ollut siis ihan 1-9 kanssa samalla luokalla. Me tunnetaan aika hyvin toisemme koulussa niin ollaan kaikki aika läheisiä , johtuu varmaan siitä että Turussa ei ole hirveesti ruotsinkielisiä kouluja niin ollaan oltu samalla ala- ja ylä-asteella ja nyt samassa lukiossa :D


     

Nathalie, Marie ja Joel

Yade, Freja ja Liina

Liina on mulle tosi tärkeä, ja ylä-asteella tutustuttiin paremmin ja oltiin ihan paita ja peppu. Meitä pidettiin aina vähän omituisina, ja kaikki ei aina ymmärtänyt meidän huumoria :D Mulla on Liinasta tosi paljon hyviä muistoja, tai kaikki ei ole niin hyviä mutta hauskoja ainakin.
Freja on kans yks mun parhaimmista kavereista ja Freja on tosi iloinen, hauska ja äänekäs. Frejan kaa ei oo ikinä tylsää!
Yaden olen tuntenut kans tosi kauan ja meitä yhdisti varmaan toi ratsastus ja tutustuttiin kans paremmin ylä-asteella. Me kiistellään yaden kanssa aika usein mut ei se mitään ja se tietää et mä rakastan häntä silti<3




Marie on kans mulle tosi hyvä kaveri ja oltiin tosi hyviä kavereita , varsinkin 6. luokalla. Ylä-asteella me ei hirveesti puhuttu mutta nyt lukiossa me tutustuttiin "uudestaan".

Kun aloitin ratsastuksen tutustuin Elinaan ja Jassuun paremmin, Jassuun tutustuin itseasiassa jo joskus ala-asteella mutta kun alettiin hengailee tallilla meistä tuli tosi hyviä kavereita. Päätettiin sitten syksyllä -08 että lähdetään Perniöön valmennukseen. Siellä tutustuin Sanniin ja Emmiin ja meillä oli siellä aina niin kivaa:) Viime kesänä ja sitä edellisenä kesänä nähtiin melkein kokoajan, Sanni ja Emmi vietti tosi paljon aikaa täällä Turussa. Välillä ne oli täällä 10 päivää putkeen. Nyt kun meillä on ollut niin paljon koulua ja lopetettiin valmennuksen ei olla nähty pitkään aikaan. Mulla on niitä tosi ikävä mutta onneksi mennään nyt viikonloppuna HELSINKIIN<3





2 vuotta sitten Ruisrockissa tutustuttiin Daniin Jussiin ja Eeroon. Me ollaan tosi hyviä kavereita , vaikka me ei olla nähty niitä nyt niin paljon kun viime kesänä. Viime kesänä oltiin niitten kanssa joka päivä.





<3

Sain tosi hyviä kavereita kun harrastin Cheerleadingiä , ne on vieläkin mulle tosi tärkeitä mut ei olla ehditty näkemään nyt niin usein kuin ennen, ennen nähtiin ainakin 3 kertaa viikossa jos ei enemmän. Irenen kanssa puhun aika usein illalla puhelimessa ja puhutaan vaan kaikesta, voidaan puhua monta tuntia ja ollaan joskus puhuttu unissa niin että kumpikaan meistä ei muista mitä ollaan puhuttu :D




<3

-Alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti