25. toukokuuta 2010

Diamonds


Meille oli tullu toivomus postata meijä kavereista ja vaik toivoja pelkäs et se saattaa mennä liian henkilökohtaseks ni emmä ainakaa koe sitä sellasena, koska kaverit on nii suuri osa mua ja mun elämää ni se on yhtä julkista ku kaikki mun omatki jutut täällä.

Mut joo mist mä alottaisinkaaa ku näist rakkaist on nii paljon kerrottavaa. No kai mä siitä alotan et mul ja mun kavereil on sellast huumorii mitä kovin moni ei välttämäy ymmärretä, nauretaan jollekki iha paskoil läpil vaik puol tuntia ja mun ja Jannin välist mylvimist kaikki vaan kattoo silmii pyöritellen. Kaikki mun kaverit on kans sellasi et ne sanoo kyl suoraaa kaikest ja se on must hyvä,  koska en tykkää sellasist ihmisist ketkä on kaikil mukavii, koska se ei oo mahdollist tykätä kaikist vaan mä ainaki haluun et mul sanotaan suoraa jos must ei tykätä.
Suurin osa mun parhaist kavereist on tyttöi, mut on mul poikiaki kavereina. Aina kesäisin me lähennytään meijän muutaman poikakaverin kans ja nyt on varmaan parin kesänä käyny sillee et ne on aina kesäsin mun yksii parhaimpii kaverei mut sit se aina talvel jää johonki eikä nähdä nii paljon.

Suurin osa mun kavereist on kans iha Turusta lukuunottamatta Sannii ja Emmii jotka on yksii mun parhaimpii kaverei. Harmittaa vaan ku ei olla nytkään nähty varmaan puoleen vuoteen vaik välimatka on Turku-Helsinki, No onneks se korjataan tänä viikonloppun ;)

Mul on kans monen muun tosi hyvän ystävän lisäks pari parasta kaveria, jotka on ylläri ylläri Allu ja Jassun. Mietittiin just vähä aikaa sit et kui vähän aikaa ollaa oikeest ollaan tunnettu vaik tuntuu et oltais tunnettu aina. Sillonku joskus tutustuttiin ni meist tuli heti tosi läheisii ja ollaan vielki kolmen vuoden jälkee nii läheisis väleis et nähää melkee, joka päivä. Ja mun parhaat muistot kavereitte kans on epäilemät Perniöstä ku oltii siel valmennukses, Allun, Jassun, Emmin ja Sannin kans. Muistelen niit aikoi niin lämmöllä <3

Tänä vuon on kans ollu siit outoo et mul on ekaa kertaa ala-asteen jälkeen koulukaverei ketkä on oikeest mun parhai kaverei tai on mul aina ollu koulus hyvii kaverei mut ei sellasii kenen kans hengailisin kouluajan ulkopuolel. Tänä vuonna seki muuttu!

Ootte rakkaita!
Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti