14. helmikuuta 2010

 

Paita Zara , Laukku GT , Koru mummin vanha , Kaulahuivi H&M


 

Housut Zara

Hyvää Ystävänpäivää kaikille ! En ole oikein viikonloppuna ehtinyt postaa, kummaa kyllä koska en ole oikein tehnyt mitään erikoista. Katottiin molempina päivinä leffaa ja tänään oltiin myös katsomassa Valentine´s Day elokuvissa. Oli iha mukava leffa mut lopussa alkaa vähän ärsyttää jos on ite sinkku hehe. 
Olin eilen kaupungilla ja löysin vähän uusia kevätvaatteita mm noi housut/legginsit Zarasta.
Olen nyt löytänyt niiin paljon uusii vaatteita mut mun on pakko säästää loput rahat Italiaan ! Ja huomen saan pidennykset ja siihenkin menee rahaa... Ja voin nyt ihan etuajassa sanoa että en luultavasti ehdi nyt postaamaan hirveesti koska mulla on aika paljon suunnitelmia ensi viikoksi. Viikko alkaa sillä että menen ottamaan pidennykset. Otan lettipidennykset ja kampaaja on varannut mulle 2,5h ajan, ja sen jälkeen lähen hakemaan mekkoa koska sitä jouduttiin kaventaa. Ja sit illalla lähden vielä Zumbaamaan. Tiistaina Lähdetään koulun kanssa himokselle (jee) , ehdin jopa vähä harjotella ennen Italian matkaa :D Ja tullaan vasta illalla kotiin , sitten torstaina herään aikasin ja mulla on heti 10.00 kampaaja ja myöhemmin sitten illalla vanhojentanssit vanhemmille ! ja seuraavana päivänä tanssitaan koulussa. Luultavasti en ehdi postaamaan hirveesti nyt tällä viikolla , ja enkä muuten sitten seuraavalla viikollakaan koska lähdetään Italiaan ! Mutta lupaan että otetaan paljooon kuvia sielä =)
Nyt menen nukkumaan ja hyvää ystävänpäivää vielä <3
-Alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti