6. tammikuuta 2010

Nettishoppailua



Tällasia tavaroita lähti mukaan tuolta H&M nettikaupasta. En oikeestaan löytänyt mitään kivoja vaatteita, vaan panostin tälla kertaa asusteisiin ja kenkiin.

1. Noi kengät oikeestaan bongasin ihan vahingossa ja pääti sitten tilata kun olivat niin edulliset. Kivat kevät ja kesä käyttöön, koska kiilakoroilla on niin helppo kävellä.

2.Kuvastosta löytyi tollanen magee vartalokoru, jollasta oon ettiny jo jonkin aikaa. Muilla sivuilla noi korut on maksanut jopa 100e paikkeilla, mutta tä yksilö maksoi alle 10e.

3. Mulla on ihan liian vähän koruja. koska en jaksa ikinä niitä ostella vaan käytän mielummin mun rahani vaatteisiin ja kenkiin. Lähes kaikki mun korut onkin kultaisia niin otin sitten noi hopeet. Tykkään muutenki noista koska siin on monta korua ja aika käytännöllisiä.

4. Tollaset Rayban tyyppiset lasit tilasin kans, en tiiä kyl yhtään miten ne mulle sopii, mutta kokeillaa. Asosille on kans lähdössä yksi tilaus ihanista leopardilaseista.

5. Näistä en oo viel ihan varma että tilaanko vai enkö saa nähdä. En ees tiennyt et näitä Jimmy Choo for H&M myydän vielä netissä. Nä kengät on kyl aika kivan näköset

6. Tän verkkopaidan olisin halunnut valkosena, muuta se näytti olevan loppunut. Odottelen kumminkin vielä jonkin aikaa jos tätä ilmestyis valkoisena sivuille, koska kuvasto tuli viime viikolla niin niitä on varmaan tulossa lisää.

Mitäs mieltä olette näistä? Oletteko itse jo tilanneet/ ostaneet jotain vaatteita kevättä varten?

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti