17. lokakuuta 2010

want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Mun synttärit lähenee kovaa vauhtia ja oon alkanu miettimään et mitä mä toivoisinkaan synttärilahjaksi, kun en oikeestaa tarvi mitään sellasta perus lahjatoivetta niinkun kännykkää, kameraa tai tietokonetta. Luultavasti päädyn sit tekemään tilauksen johonkin nettikauppaan, vielä en osaa tehdä päätöstä Topshopin, Nastygalin ja Asoksen välillä ( vaikka mua kyllä eniten toi Topshop kutkuttais), siks te saattekin auttaa mua tässä ongelmassa. Oon koonnu näistä kaikista pienet kollaasit mitä tuleman pitää ja saatte äännestää niiden perusteella omaa lempparianne ja tä tulos vaikuttaa mun valintaani...

1. Topshop

2. Nastygal
3. Asos


Kaikki kokoelmat on viittellisiä mun tulevaan tilaukseen, eli ihan kaikkia en näistä kollaaseista tilaa, kun muuten tulis niin hintava lähetys, mut tästä saatte esimerkkiä mitä tulevan pitää. Laittakaa mielipiteenne sivussa olevaan äänestykseen tai sitten tän postauksen kommenttiboksiin, olis myös kiva jos jaksaisitte perustella omaa kantaanne!

<3 Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti