22. lokakuuta 2010

Jag ser på dej, och du ser på mej, och ja säger ja ja vill ha dej

Kotiin on selvitty ja olo on myöski sen mukanen et tosiaan sieltä mökiltä on selvitty kotiin. Välil mul tulee mieleen et pitäiskö joskus jättää väliin noi viikonlopun menot, mut toisaalta mun elämä olis aika tylsää ilman just niitä viikonloppuja, oikeestaan elän just niitä varten. Tänään saatte tyytyä viel muutamaan inspiraatio kuvaan. kun odottelen Erikalta kuvia mökki illalta ja mun päivän asu kuvia hihi.Tänään on taas perjantai ja sitä juhlitaan mm. Saskian kotiinpaluulla ja Emmin vierailulla tänne.


Ja oikeestaan tän postauksen tarkotus oli kommentoida muitakin asioita kun eilistä, sillä oon huomannu et parissa blogissa valitellaan sitä et miten Suomi on niin ennakkoluuloinen maa vaatteiden ja tyylien suhteen ja samalla ei itse voi pukeutua mihin vaatteisiin tahtoo. No täl asial on mun mielestä kaks puolta, jooo o kyl suomalaiset on aika varovaisia pukeutumisen suhteen ja erikoisempia vaatteita usein kommentoidaan aika kärkkäästi, mut kuka käskee välittämään muiden mielipiteistä. Mä oon ainaki päättäny et puen mitä lystää päälle välittämättä muitten mielipiteistä, koska mulle ainakin tärkeintä on se et ite tykkään mun vaatteista. Yleensä ne ketkä haukkuu tai kommentoi on vaan kateellisia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti