18. lokakuuta 2010

inspiration




                       
ihania kuvia Carolina Engmanin blogista
Tuun iha kateellisuudesta vihreeks ku kattelen näitä kuvia, sillä tällä tytöllä on just sellanen tyyli kun mun omaa silmää miellyttää ja haluaisin myös itselleni samantyylisen.
Tottahan se on, että tän ikäselle ja mun lompakon omaavalle on aika hankala rakentaa tollanen tyyli, vaikka sitä kovasti yritän. Kaikki vaan kaatuu siihen ettei Suomessa ole tarjolla niin paljon vaatteita ja varsinkaan Turussa, jossa valikoimat on tosi suppeat ja suurin osa H&M hienoista vaatteista jättävät saapumatta tänne. Netistä on hankala tilata, koska äiti ei oo innokas tarjoomaan sen luottokorttia käyttöön jatkuvasti ja muutenkin se että ainoa rahanlähde on vahemmat ei hirveesti auta.
Ite tykkäisin ihan hirveesti shoppailla vintage vaatteita ja kierrellä kirppiksillä, mutta kun täällä menee kirppikselle niin sinne on roudattu vaan mummojen kaikista rumimmat toppatakit ja neuleet. Oon vaan niin kyllästynyt mun vaatteisiin ja kaipaan uudistusta.
. Nyt otan niskastani kiinni ja alotan oikeen kunnon uudistuksen mun tyylille ja jätän väliin perus toppi+ neule yhdistelmät ja kaiken muunkin yhtä mielikuvituksettoman!
<3 Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti