4. lokakuuta 2010

I thought it was 4th of July

Tänään on ollut varmaan yks paskimmista mut samalla yks niistä päivistä jolloin oon nauranu eniten. Ehkä tähän on syynä suhteellisen nolo viikonloppu hehe tai sitten ei. Tänään oon ottanu huumaa tulevista Hulluista päivistä, jossa mun ostoslistalla on kylläki pelkkää ruokaa. Avokadoja ja karkkia naminam ;) Oon niiin sekasin guacamolest ja mun tekee mieli sitä koko ajan et ostan varmaan Stockan tyhjäks alennus-avokadoista.
Tän päivän parhaimmat naurut tarjos varmaan meijä kisuli spinning ohjaaja, joka oli pukeutunu koko luuranko pukuun, olis pitäny kuvata siitä teille vähän matskua...
Päivän asusta mä tykkäsin, mutta siitä otetut kuvat ei oikeen imarrellu mua ni saatte tyytyä nyt pelkkään selitykseen. Mä aion kumminkin viettää koulukirjattoman loppuillan kiitos mun ihanan rennon jakson <3


Rakastan tätä kuvaa ,jonka löysin ilovewildfox blogista. Ehkä mäkin näytän joku päivä samalta...

<3 Elina

Ja hei jos joku on ollu joskus Ranskassa Chamonix´ssa ni kertokaa kaikkea tietoa mulle siitä. Millasta siel oli yms rinteistä ja kaikesta muustakin =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti