19. syyskuuta 2010

back in business

                    mekko ja tunika H&M, kengät dinsko, huivi Zara
Mitäs mä oonkaan puuhaillu viime päivinä kun tä päivittely on jäänyt näin vähille. Oon ollu ensinnäkin tosi väsynyt ja tänäänkin lukenut 4 tuntia kokeisiin, Not nice. Ei pitäis valittaa kun mulla toi koulu on paljon helpompaa kun kavereilla kenellä on fysiikka, kemia ja pitkä matikka.
Eilinen menikin sitten Jossulla hengaillessa. Saskia oli voittanut arvonnassa ton skumppa pullon (kalleint mitä oon ikinä juonu) ja sit vaan herkuteltiin ja katottii Potter. Ei mikään ihmeellinen viikonloppu, mut iha hyvää vaihtelua ja oon saanut nyt nukuttua.
Vielä pitäis alkaa tekemään espanjan läksyjä joten heippodei! =)

Elina

1 kommentti:

  1. moi ooksä se ketä on maalannu sen ihan sairaan hienon laivatyön?;)))))))

    VastaaPoista