15. elokuuta 2010

Summer is over


 Kesäloma loppui ja koulu alkoi ja mä en ole kirjottanut tänne varmaan kertaakaan. En ole jaksanut, olen nauttinut kesälomasta ja pakko myöntää et kesä 2010 on ollut paras kesä ikinä. Harmi vaan et meil oli vähän lyhyempi kesäloma, oikeastaan 2 viikkoa lyhyempi. Mut tavallaan mua ärsytä yhtään palata taas arkeen, jos ei lasketa läksyt ja koeviikot mukaan.





Päättärit




Gigi 18v 


Aurinkolahti



Green Dayn Keikka
Kesäloman ekalla viikolla lähettin Jassun kanssa Helsinkiin ja nähtiin Emmi. Päivällä käytiin Monkissa ja Weekdayssa ja illalla lähettiin Green Dayn keikalle. Olen ehkä aikasemmin sanonut että Green Day on ollutmun lempi bändi jo monta vuotta ja vihdoin he tulivat Suomeen. Olin niin iloinen !







Juhannus
Juhannuksen vietettiin Himoksella , Elinan mökillä. Oli niiiiin kiva juhannus ja ikimuistoinen reissu! 
Mukana oli Jassu,Marie,Emmi,Dani,Toni,Eero,Sasa,Mona ja tietenkin mä ja Elina ;)








Ruissi

Ruissi oli varmaan taas mun kesän kohokohta. Odotan ruissia aina niin kauan ja siel on aina yhtä hauskaa, paitsi pakko myöntää että sunnuntai oli pelkkää tuskaa mulle. Olin nimittäin perjantaina ottanut kielilävistyksen koska lyötiin kaverin kanssa vetoa että me otetaan yhdessä kielilävärit. No menin sitten ottamaan sen  kielilävärin Bald Fellowsien lävistysbussiin. Aamulla ei ollut enää niin kivaa kun kieli oli turvonnut niin paljon etten pystynyt puhua kunnolla, ja en pystynyt syömään viikkoon. Ekat päivät oli kamalat koska sillon en pystynyt syömään MITÄÄN. Söin lauantaina ruississa tai oikeastaan JOIN ruississa ainoastaan yhden nutrilett hunger controll pirtelön, tosi herkullista....


Botellon






DBTL




Laivalla




Viiminen kesäloma vklp

-alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti