12. elokuuta 2010

SCHOOLS IN

Yks kommentti ku oli tullu tänään ni sai mut tajuamaan et ehkä nyt ois vihdoin aika palata kesälaitumilta ja alkaa taas päivittelee tätä blogia. Nyt mul on taas koulun myötä innostusta enemmänki postailemaan, kun tapahtuu jotai muutakin kun auringonottoa tai hikisenä kaupungilla hiihtämistä. Yksinkertasesti se on vaa nii tylsistyttävää kuvata asuja tänne kun päivästä toiseen on päällä joku mekko tai shortsit ja toppi. Oikeeastaan mun puolesta syksy sais tulla nyt heti, odotan sitä et saan vetää jalkaani uudet syksykengät paksun neuleen kaveriksi.
Nyt oon pitäny vähän matalaa profiilia noissa ostoksissa sillä ollaan lähössä syyskuun eka viikonloppu Tukholmaan shoppailemaan ja sillon ois tarkotus kerätä kasa syysvaatteita messiin. Toki voisin esitellä ekan muutaman viime viikon ostoksen Monkista, mut se jääköön huomiseen ku oon tänään jo touhunnu ties mitä ja läksyt painaa niskaan. Tässä kumminkin pieni tilaus Modekungeniin, nimittäin uus koululaukku, joka muistuttaa tota Mulberryn Alexaa (johon oon hulluna)
Nyt koitan ottaa itteeni niskasta kiinni ja päivitellä tänne mun tekemisiä ;)

<3 Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti