23. elokuuta 2010

makeup vol.1

Aattelin nyt ekana tehdä tänään postauksen mun lempi "meikeist" eli huulipunista ja kynsilakoista. Pahottelen näitte kuvien vähän huonoo laatua, mut valaistus oli vähä heikko ja toi mun kamera vähä temppuili. Huomen aattelin sit vihdoin tehdä sen videopostauksen.
Mut täs on mun lemppari huulipunat, noi sävyt ei välttämät näy kauheen hyvin.Mut ekana vasemmalta on toi MACin ihan vaaleenpunan huulipuna, se on must tosi kiva mut sitä on tosi hankala käyttää minkää vaatteiden kans. Ostin sen viime kevään Topshopin inspiroimana. Seuraavana on KIKON tummanpunanen huulipuna, jonka Allu toi mul Italiasta, sävy on ihana mut sitä tarvii laittaa tosi paljon. Haluisin nyt löytää täydellisen tummanpunasen nyt syksyks.
Mun lemppari huulipuna on toi seuraava kirkkaan punanen. Sit seuraavana tollanen aika neutraalin värinen Lumenen huulipuna kans ja lopuks tulee mun uusin ihana säihkyvä pinkki.
No nä ei varmaan suuremmin esittelyä tarvi ja väritkin näkyy iha hyvin., Mun kynsilakka armeija on tosin ollu vähä harvakseltaan viime aikoina käytössä koska oon tyytyny lakkaamaan mun kynsiä lähinnä läpinäkyvillä.

Elina

1 kommentti:

  1. Kiiiiitos kun ootte taas alkanu postaileen. Toi keskimmäinen puna on kyllä ihana <3

    VastaaPoista