6. kesäkuuta 2010

schools out




Ihanaa nyt se vihdoin alko, nimittäin loma. Pari viimestä päivää on ollu kans hauskimpii pitkäat aikaan. Oon nähny kaikkii kavereita pitkäst aikaa kunnolla.  Perjantaiks oltin vuokrattu Aurinkolahti meijän koulun käyttöön ja juhlittiin siel päättäreitä. Oli kyl hauska ilta ja toi paikkaki oli must tosi kiva, oikee sellanen mökki. Tä on valitettavast ainoo kuva illalta, päällä oli toppi ja hame H&M.
Eilinen oli must tosi hauska, onnistunut ja pitkä päivä. Aamulla käytiin koululla hakemas todistukset ja sit oliki kevätjuhla. Tunnelma oli siel tosiaan tosi pirtee!
Iltapäivällä mentiin Yadelle juhlistamaan sen synttäreitä kun Yade täyttti 18 vuotta. Siel ilta jatkui kaupungille ja Marielle mentiin loppuillaks ja yöks. Täytyy kyl sanoo et oli mun tähänastisesti parhaat päättärit. Päivän asuna oli trenssi Ellokselta, kenägt Dinskosta ja mekko ja laukku GT. Voin vaan kertoo et noi kengät tappaa mun jalat joka kerta yhtä paljon mut silti ne on mun yhet lempparit.
Aloin myös miettimään sitä et miten tä vuos meni niin nopeest ja kui pal oon saanu uusii kavereita koulun kautta, joist on tulu mul tosi rakkaita, se tuntuu vaan nii oudolt koska tä on ala-asteen jälkeen ensimmäinen kerta ku niin tapahtuu...
Ihanaa kesän alkua kaikille <3
Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti