1. kesäkuuta 2010

maximan

Ota aurinkoa. DONE. Syö paljon herkkuja. DONE. Vietä ihana päivä kaverin kanssa. DONE.
Tosiaan tänä aamul heräsin mukavasti 10 aikaan ( aamulenkki tais jäädä) ja suuntasin koulun sijasta Allulle ottamaan aurinkoa, missä mun loppupäivä ihan iltaan asti sitten venyki. Yrietettiin täyttää myös pientä uima-allasta tosin huonoin tuloksin, koska meijän jesaripaikkaukset ei paljoo auttanu. Muutenki oon nyt päätyny siihen tulokseen etten usko säätiedotuksii, koska täkski päiväks oli luvattu 17 astetta ja puolpilvistä mut silti aurinko porotti koko päivän ja meinattii nääntyy tonne kuumuuteen. No mut ei se mua haittaa.
Tän päivän asu oli tollanen aika simppeli, nimittäin raidallinen maximekko H&M. Oon rakastunu tono niin paljon. Ja hyviä uutisia nimittäin myös mun kesän ensimmäinen palkka rantaantui eilen, jeah.
Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti