20. toukokuuta 2010

alors on danse

Ihania ilmoja on pidelly koko viikon pakko sanoa! Sen takii mun kaikki päivän asut on lähinnä näyttäny samanlaisilta kun noissa ylemmissä, ei tuolla pysty vaa pukee mitään muulta päälle ku noillakin vaatteilla meinaan läkähtyä. Tä tuntuu jo niin lomalta et veikkaan koeviikon kohtaloa hyvin heikoksi, hyviä numeroita ei oo tiedossa.
Noi italialaiset on myös lähdössä huomenna ja jotenki jää vähän haikee olo mut samalla ilonen, koska mua on monta kertaa tän viikon aikana ahdistanu se etten saa tehdä mitä mä haluan ja millon haluan vaan täytyy ottaa aina huomioon myös se toinen kaveri. Veikkaan silti että huomenna lähdön tullessa saatan itkeä pari kyyneltä, koska tunnetusti itken tosi helposti ja monesti ilman syytäkin.
Yks asia mikä mua todella harmittaa on se et meijän tän viikonloppuinen Helsingin reissu nyt on todennäkösesti peruttu. Tälle matkallehan meijän piti alunperin lähteä Monkin ja Weekdayn takia ja ketuttaa tosi paljon etten pääse ostamaan sieltä vaatteita. No täytyy sit kattoo joku muu viikonloppu kun saadaan sovittua kaikille sopiva päivä.
Nyt mun täytyy kumminki lähteä suihkuun ja valmistautumaan iltaan, koska ollaan menossa syömään italailaisten jäähyväisillallista.

Elina
ps. Mitäs tykkäätte tosta alimmankuvan yläosasta? oon rakastunu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti