8. huhtikuuta 2010

weekend

Kemian koe on ohi ja koko koeviikko IHANAA! tässä kuvii mun päivän asusta, takki ja housut H&M, laukku second hand ja lasit glitter. Noi lasit on vaa must niin kivat, rakastan niit!
Ja tänää mua alko oikeest ärsyttämään niin paljon tai oikeestaa eilen jo se et mite suomalaiset on niin arvostelevii muit kohtaan pukeutumisen suhteen. Näin eilen miehen jolla oli sellaset printtikuvioiset housut ja sit iha perus yläosa ja seuras selväst muotii. Kun se mies käveli ohi ni kaikkien päät kääntyy ja alkaa sellane suptus, sillee mitä välii mitä muut pukee mun mielest on ainaki kivempi et tääl kadul näkyy jotai muitaki ku toppiin, nahkatakkiin ja feikkiuggeihin pukeutuneit teinei. En väitä täl mitään et mun omat vaatteet olis aina niin erikoiset, mut mä ainaki yritän parhaani pukee erilaisii asui välittämät mitä muut sanoo. Ärsyttävää...
Sori kauhee avautuminen XD

Elina

6 kommenttia:

  1. olen samaa mieltä mut toisaalt ei se haittaa jos ei jaksa välittää eikä kiinnosta ja on ite tyytyväine. gotta say et sai noi sunki housut tänääki pari vilkasuu tulin huomanneeksi mut joiltai kakkos nörtti tytöilt

    VastaaPoista
  2. noi housut on tosi makeet ! ite en vaa uskaltais laittaa tollasia päälle :s toi sun asu on ihana ! :)

    VastaaPoista
  3. Erika: joo hahah mäki huomasin : D
    Milla: kiitti =)

    VastaaPoista
  4. Todellaki! Must on hienoo et uskallat ja kehtaat kulkee julkisil paikoil noi siistit byjaman housut jalas!!

    VastaaPoista
  5. nii, onhan se hienoo että joillakin on rohkeutta, mutta en silti itse laittaisi h&m:n yökkärihousuja missään nimessä päälleni muutoin ku ehkä just nukkumaan mennessä.. sehän noiden housujen alkuperänen tarkotus oliki mut ehehe iha kiva et sä laitat........... xDD

    VastaaPoista