14. huhtikuuta 2010

galna dagar!


Tänään alko hullut päivät mut niin pääs käymää etten ehtiny sinne ollenkaan. Tä päivä on ollu yhtä kiirettä ja tä on eka kerta koko päivän aikana ku istuudun alas, koht mä kyl lähenki täst Jassulle syömään hullut päivät- karkkei naminam. On niin ihana lähtee pyöräilemään ja kuvitella et on kesä vaik onneks koht oikeestikkin on. No hullut päivät ei oo mua ikin innostanu muutenku ruuan puolest koska en ikin osta sielt mitään muutaku karkkii tai muut ruokaa, jotenki kaikest mitä siel myydään tulee niin massaa plääh. Täst eteenpäin saa taas nähdä kaupungin täynnä teinejä jol on samanlainen WESC:in paita tai niinku kerran aikasemmin oli SVEA pipo, jota oli kaikil sit neon pinkkin ja vihreen. No en mitenkää tuomitse mut ostaisin ite sielt mielummin jotain muita ku niit paitoja mist tietää et tulee massaa. Yks juttu mikä mua kiinnosti erityisest oli se iPhone joka makso vaa 290e, must tuntuu et saan kumminki jäädä odottelemaan kesään et saan sen Ellenin iTouchin.

Toinen asia mitä muutenki kaipaisin on uus laukku ku oikeesti tarvisin lisää tollasii koululaukkui mut niit on nii hankala löytää, jos jollain on vihjeitä kivoista mustista tai miksei muunki värisist kivoist laukuista ni tännepäin vihjeitä kiitos, olisin kiitollinen! Mua himottais kans päästä noitten mun ostettujen kankaitten kimppuun ja ompelemaan, mut tä koulu on pitäny mua nyt niin kiireisenä et ne saa odottaa ainaki viikonloppuun ;)

Mut tänään oli päällä jotain näinki yksinkertasta: raitapaita Jackpot, leggarit Vila, takki Ellos ja laukku Lindex. Näkyy viel myöhemmin illalla!

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti