6. maaliskuuta 2010

rum

Vihdoin sain aikaseks siivota mun huoneen. Ei se oo ikinä oikeestaan sekanen ja et tavarat olis lattioilla vaan enemmänki jotai pientä järjestelyä vaan teen ku jaksan.  Mä en tiiä mikä mul on ku jos oon jossain muualla ku kotona mun tavarat on pakkomielteisesti järjestyksessä ja inhoon sotkuu ja likasuutta ja sitä et tavarat on levällää, mut ku pääsen himaan ni mul ei oo mitää kiirettä järjestää tai siivota eikä pieni sotku ees haittaa mua.

Kuvasin huonetta nyt vähän ennen remonttia, oon siit nii innoissani, koska yksinkertaesti vihaan kaikkee tos huonees. Tapetit on vaaleensiniset kuukuvioisella tol yläjutul, en muista sen nimee ja noi verhot on järkyt. Harmaan mun huonesta varmaan tulee yksinkertasilla, mustilla ja valkosilla yksityiskohdilla ja kaikki toi ällöttävä krääsä saa lähteä hyllyiltä! En vaa tiiä mite se aina kertyy sinne..
Mut mun lempipaikkoja on ehdottomasti toi ompelukone nurkka tai sit vaatenurkka, niissä vietänkin eniten aikaa mun huoneessa jos sänkyy ei lasketa. Oon nii harvoin ees mun omas huonees ni en oikeestaa jaksa kiinnittää huomiota siihen..
Ainii ja tossa lopussa on kuva mun huoneen ikkunasta, näkymät on aika mageet kun asutaan kallionpääl korkeella ylimmässä kerroksessa meijä talossa! =)

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti