27. helmikuuta 2010

London calling

Nyt vähän yhteenvetoa Lontoon muotiviikolta ja vähän myös Milanon.. 
Ehdottomasti mun yks suosikki mallisto on aina Topshopin tä Unique. Se aina vaan rokkaa nii kovaa. Tän malliston kanssa sulatteleminen kesti hetken ennenku alkoi miellyttää mun silmää. Aika ronskit noi hirvensarvet yms kulmakarvat ei ehkä sovellu ihan arkikäyttöön tai mitäs sitä tietää! Mut pääasiassa tä mallisto koostu tollasesta metsämies kamasta. Myös nahkaa ja lämpimiä neuleita ja turkkeja näkyi aikas paljon.
Moschino Cheap &Chic oli tässä AW mallistoissa kyl kermaa mun mielestä. Paljon erilaisia värejä ja tollasta leikkistä tunnelmaa. Näissä kuvissa oikeestaan koottu kaikki tän malliston nä pää pointit ja tärkeimmät jutut!

Meinasin jo sivuuttaa isojen muotitalojen mallistot, kun ne ei mua yleensä niin paljon sytytä. Mut oon ilonen et katsahdin tän D&G malliston, koska mä pidin siitä. Noi neuleet näyttää ihan mummin tekemiltä ja sopii hyvin tänne kylmäänki. Printtikuvioiset housut ja legginsit oli kans isossa roolissa.

Valittelen sitä ettei päivänasu kuvia oo tullu vähään aikaan, vaikka mulla on nyt jo parina päivänä ollu päälläni kuvaamisen arvoisia asuja, mutta oon koko aja ollu liikkessä ja väärässä paikassa. Voisin vaikka joku päivä kuvata ne kaikki asut uudestaan..
Ja nyt tulee teille lukijoille ja kaikille muillekkin vierailijoille tehtävä, nyt laitatte kaikki tulemaan postausehdotuksia, mistä haluutte et me tehdään juttu.  Voitais vaikka pitää joku viikko, missä toteutetaan kaikki teijän toiveet...

Elina

1 kommentti:

  1. haluisin tietää teidän harrastuksista, ja sit sellanen postaus mis kerrotte teijä normaalist päiväst:):)

    VastaaPoista