18. helmikuuta 2010

De Gamlas dans

Kotiuduin just äsken Allun vanhojen tansseista ja sain oikein kuavasti kuvia ja videoita sieltä. Allun varmaan tise päivittelee myöhemmin tänne noita juttujaan tansseista, mut laittelen nyt tänne muutamia kuvia tiimekllyksen keskeltä...
Allu ja Daaniel, jotka oli siis pari
Allu ja Linna poseee. Rakastuin myös tohon Allun mekkoon, joka oli ihana ja oikee kermakakku. Sopikin viel niin hyvin Allulle.
Ylempänä ihan yleisiä kuvia tuolta tansseista ja tä alempi oli laittaa ku Allu on siin niin lamppusilmänä! Yleensäkki noi tanssit meni Allulla ja Danilla ja kaikilla muillakin hyvin, peukut sinne. Näit mekkoja katsellessa aloin myös miettimään millasen puvun mä itse haluan. Päädyin siihe et jotain isoa ja krumeluuria sen olla pitää ja varmaankin suunnittelen sen itse, kun nyt sellaseen touhuun oon niin innostunu. Ja mikä viel parempi ettei ketään muu ainakaan saa samanlaista hyppysiinsä..
Ja huomennahan alkaa sitten hiihtoloma, jota varten oonkin tänään pakannu. Jotenki mun kassi aina täytyy kaikesta "turhasta" tai ei ne oo mulle turhia mut nytkin mun kassi pursuaa vain afterski vaatteita, enkä millään saa enää mahdutettua sinne niitä oikeasti tärkeitä: lämpimiä vaatteita laskettelua varten. No ehkä saan aikaan jonkin näköisen kompromissin, huomiseen.

Elina

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti