5. tammikuuta 2010

fresh start



Tällä viikolla oon ollu aika ahkera taino en oikeestaan missään muussa mielessä, paitsi tällasissa kauneus jutuissa.  Ekanakin värjäsin mun hiukset, vaikken itse kylläkään huomaa mitään suurta eroa niin ainakin mulla ei ole enää juurikasvua. En voi inhota mitään muuta enempää ku et jos joillain on likaset hiukset tai paljon juurikasvua. Oon myöskin rakastanut noihin Freemanin kasvonaamioihin ja noissa ylemmissä kuvissa näkyykin muutama hauska kuva kun vähän pelleiltiin Jassun kanssa. Toi savinaamio oli mun mielestä ainakin mansikkaa parempi ja ,vaikka mulla oli tosi kuiva iho ennen ton laittoa niin kun otin naamion pois iho oli ihan pehmeä.
Tänään kävin käyttämässä mun joululahjaksi saamani kosmetologi lahjakortin ja kävin manikyyrissä. Tä oli mun ensimmäinen kerta eikä kyllä jää viimeiseksi, aattelin et ens kerralla voisin käydä samalla ottamassa pedikyyrin. Tästä vois tehä tavan ja käydä vaikka parin viikon välein huoltamassa kynnet ja kädet kun oon nii laiska niitä mitenkään hoitamaan. Samalla mun käsien iho kuorittiin ja laitettii haude ja nyt mun kädet on koko päivän pysyny sellasin pehmeinä ja tosi sileinä, kannatti käydä.
Ostin tänään myös pari juttua alennusmyynneistä, muuta esittelen ne sittenä täällä kun saan ne tuunattua.

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti