13. tammikuuta 2010

Kiss while your lips are still red




Saatte nyt katella iha suihkunraikkaita kuvia, koska oon näissä ihan ilman meikkiä ja hiuksetkin vähän märkinä. Mut tänään ihan ajattelematta ostin tän tummanpunasen huulipunan. Innostuin tosta väristä jo varmaa pari kuukautta sitten kattosin The Hillsiä ja Laurenilla oli aivan ihanan sävyistä punaa, jokseenkin viel tummempaa ku tä mun. Miltään muulta merkiltä ei löytynyt tätä tummempaa sävyä tai jotain kiiltoja löytyi, mut halusin matan. Parempi vaa koska tä puna kustansi alle 4e jeeei!
Ja tiedän ettei päivän asuista oo vähään aikaan tullut mitään postauksia, mutta lupaan tehdä parannuksen asiaan sillä mulla ainakin on koulussa tosi rankkajakso ja nytkin varmaa viisi projektia tekemättä. Tällä viikolla meen käymään kangaskaupassa ja ompelen mun pään tyhjäksi, vaikka on mulla tossa pöydällä vielä muutamakin projekti kesken, kun oon ollut niin laiska!

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti